27.7.07

Dead Prez - Hell Yea



Dead Prez 一隊把黑人生活如實反應的 Hip Hop組合, 作品 Hell Yea正好把黑人 Gangsta 那種無目的, 沒有前景, 不公平社會現象的生活反應出來, 請花6分鐘的時間把整個 MV看完, 你會發現其實大家要珍惜不是金錢物質, 因為金錢物質不是所有!

windows xp

變形金剛!!!

這幾天公司的工作不忙, 星期一取了一日假, 因為要為先驅聚會影相, 本來打算好好享受影相後的半天假, 但係人生就是這樣的有趣, 往往就是你本以為有休息的時候就有問題發生....電腦壞左....windows xp down左, 結果星期一的半天假及星期二收工聚會後也要整電腦...最後部腦終於修復...至少用得到...當然有長假時真的要重新 format部機, 由零開始!

星期三收工後由於 Agnes跟她的姊妹團開會, 所以可以有點私人時間, 收工後到了鴻星取帖, 之後坐小巴到太古城 UA 買變形金剛的戲飛, 期待以久, 真的估唔到晚上差不多10點都還要排隊買飛, 看一看每埸的坐位表, 差不多晚上的場數已經爆滿, 好在星期四day-off所以可以睇下午1:40分的埸, 之後行經 玩具反斗城 竟然還未 close, 當然進內行下, 心想 Agnes不在, 無人可以阻止我買變形金剛啦...哈哈哈哈!! 不過人生就是這樣, 心目中想買的變形金剛竟然全部無貨... 哈哈...今次笑唔出... 空手而回... 行動失敗!

今日 day-off, 所以早上出傳道, 下午便跟 Agnes 及威昌(一個6年班的聖經研究) 三人一同去看期待以久的變形金剛!!! 正, 真的很正, 我估會是今年最愛看的一套電影, 整套戲2個鐘有多, 但絕無冷場, 連本帶著唔知好唔好睇, 陪我睇的 Agnes也興奮起上來, 看後也很喜歡, 而且我們已經決定會再睇多一次, 相信從今開始又多一個變形金剛的 Fan's啦, 咁我咪可以買多d 變形金剛 low =D.