29.12.06

一樣米養百樣人

現家在公司食飯, 心情有點不好, 都唔明點解有d人總是覺得別人唔好借意取笑下你, 現家上唔到網去唔到我paypal account提錢, 上唔到ebay sell野, 又話你咁你咪生意失敗, 見我同女朋友傾計, 又會加把嘴來講: 有什麼女仔找我, 我同什麼女仔傾電話, 好似好想睇到我女朋友嬲咁, 知我一個人食飯, 又會講咁你咪有機會自己偷偷地睇片, 好無奈, 當然我知你係講笑, 甚至無心咁講, 只係我覺得無引者.

28.12.06

Akon - Lonely




一直好鍾意lonely呢隻歌, 現家有自己的Blog當然要放上來公諸同好.
P.S: 由於地震今日UPLOAD唔到相, 可能都要5日後至可以再UP到相...

台灣地震...

一路以來都唔知地震威力有多大, 當然睇新聞都feel到些威力, 不過始終唔係親身感受到(雖然2002年去台灣旅行時都經歷過地震, 但係當時好像是在車上根本不覺得有地震, 都係事後才知道發生左地震), 不過今次好唔同...因為震裂左幾條電纜以致上網慢左, 甚至去唔到某些海外的網站, 出事啦, 真真正正feel到地震對我的影響, check唔到email, 去唔到ebay, 去唔到paypal...OMG!! 唯一係可以上到BLOGSPOT去UPDATE我的BLOG, 總算有D野整下...我試過去XANGA同YAHOO的BLOG都唔成功, 再一次証明我用BLOGSPOT係無錯的...HEHE, 當然重可以去到youtube睇MV,短片....雖然係慢左d,有點象回到56K時代上網的感覺!! 聽新聞講至少要多五日至可以修理好, 正常上網...呢幾日都可以早點休息, 對我呢個eBayer來講真真正正放eBay的首個年假LA.

26.12.06

USHER - YEAH

早兩日在旺角某鋪頭聽到, 搞到我最近經常拿番出來聽, 實在好正一於post番上來.

我的wallpaper =)


最近幫朋友在中文大學影畢業相, 影影下覺得間教學大樓(大樓的名已經忘記)好型, 所以隨便影左張snap shot, 現家張相做了我的wallpaper.

The First Mark Cheung Blog

一路都唔覺得需要有一個Blog, 但係眼見真係好多朋友有自己的Blog, 睇下睇下...開始有D興趣想整番個, 所以都係開個寫下自己的野...扮下文化人^_^...被人同化=.=!!, 好多人用Xanga或者Yahoo的Blog, 但係自己比較喜歡 Blogspot的style, 我的blog會貼多些自己拍的相片, 自己喜歡的音樂, MV,短片... 小小自己的感受寫在這裡.(不過不會寫太多,始終唔習慣將自己的野放在一個公開的地方).