28.12.06

台灣地震...

一路以來都唔知地震威力有多大, 當然睇新聞都feel到些威力, 不過始終唔係親身感受到(雖然2002年去台灣旅行時都經歷過地震, 但係當時好像是在車上根本不覺得有地震, 都係事後才知道發生左地震), 不過今次好唔同...因為震裂左幾條電纜以致上網慢左, 甚至去唔到某些海外的網站, 出事啦, 真真正正feel到地震對我的影響, check唔到email, 去唔到ebay, 去唔到paypal...OMG!! 唯一係可以上到BLOGSPOT去UPDATE我的BLOG, 總算有D野整下...我試過去XANGA同YAHOO的BLOG都唔成功, 再一次証明我用BLOGSPOT係無錯的...HEHE, 當然重可以去到youtube睇MV,短片....雖然係慢左d,有點象回到56K時代上網的感覺!! 聽新聞講至少要多五日至可以修理好, 正常上網...呢幾日都可以早點休息, 對我呢個eBayer來講真真正正放eBay的首個年假LA.

沒有留言: