9.8.08

不吐不快的無奈事

今日無意中看到一個交往的list, 是不關我事的, 不過知道是某人打, 話說他認為結婚後老婆的名改姓唔好聽(一般婚後在我們的圈子是會改姓, 例如她原名叫BBC與姓A的結婚便會改為ABC) 所以他叫人叫她太太做ABBC, OK FINE 你有你的睇法, 但又點解要強加在其他人身上呢? 彷彿要別人認同你的睇法, 在LIST上我見到其他結了婚的姊妹也被改為 CLSA or KCOB , 但我想問別人真的介意自己改了姓嗎? 還是這是你自己的個人睇法, ok 你咁有原則, 但又偏偏elder的太太又沒有被改名為LCPW 繼續寫回 LPW, 真有點覺得無私顯見私, 自圓其說, 好睇唔過眼!!

6.8.08

今日可以又訓又食, 因為八號風。

今日打八號風,所以返唔到天水圍,要留在紅磡休息,所以唔係訓就食,有時係這樣其實都幾好,今早訓到成十點多才起身,好像把這幾天的倦意也除去。現家在睇電視,一陳打算再訓多一陳 =D. Mark @ iPhone 3G update

5.8.08

有冷氣的兩天

這兩天由於我們到了紅磡的一個家庭暫住數天,所以不用忍受沒有冷氣的日子,還想起前兩天要冼了三次涼才能入睡,現在實在太幸福了。今天也是呀妹的朋友任命的日子,實在替他高興。Mark @ iPhone 3G update

3.8.08

請勿多嘴



在一間茶餐廳內給廚房的告示, 正是我最想在炎熱下想講的...

Low - Flo Rida feat T-Pain



熱的天氣最好係聽節奏強的音樂, 舞力全開(step up 2) 於今年初上畫時未有機會去睇, 到最近才在dvd看回, 太正啦, 雖然故事一般, 但跳舞場面異常精彩, 我估睇這套戲的主要原因便是看跳舞場面, 未有機會睇一定要找回來睇!!

好熱好熱好熱

8月一開始, 冷氣壞了, 要維修至少2個星期, 所以明天會去紅磡一個家庭住一個星期, 下星期因為媽媽會去旅行, 會改去她的家住一個星期, 不過現家好熱, 現代人真的沒有冷氣是不行, 特別是8月炎炎的夏日, 過去的一個星期真的很忙, 講了一個演講, 主持了一次研究斑, 學了很多野, 算是新的體驗.