9.1.07

變形金剛之大打出手??

今日不打算談工作的事, 因為都係一譚死水..."好多野做", 收工後同agnes去了金都買婚禮用的鞋, 我們買的都超出預算...算啦, 又係老土個句, 一生人一次.

去金都前去了旺角MTR交收變形金剛, 熟我的朋友都知, 只要係SMALL SIZE的變形金剛我都好願意去買, 細個無錢只能買得起 MICROMASTER, 一直 KEEP到現在, 早兩年出了極小變形系列,開始令我達到瘋狂地步, 什麼柯拍文, 大黃蜂, 星星叫, 音波等等經典GI角色全部縮晒水做2吋左右高的玩具, 重可以變形, 極之可愛, 手工極之精細, 當然繼續買下近年的 MICROMASTER及 MINICONS...所以我現在的變形金剛已經達接近200隻的數字, 看著自己的櫃已經差不多沒有位置.

為了我的200個變形金剛, 已經把心愛的 MICHAEL LAU公仔放到 HI-FI上...現在有一個奇想極小變形, MICROMASTER, MINICONS 如果它們是真的, 它們肯定已經展開搏狂兩派之土地爭奪戰. 今日交收之時, 個賣家同我講佢的SHOP還有很多舊版的 MICROMASTER及 MINICONS, 佢的SHOP將會CLOSED, 所以現家賤賣...死啦...一場2007的搏狂兩派第二次書櫃爭奪戰又將展開!!

沒有留言: