13.1.07

香港人好八卦

先講回昨日的經歷, 本來想昨晚便打日記, 但實在太忙...要到今晚才有時間補回, anyway昨天由於是我的day off所以一早便去了傳道, 下午一回家, 好快咁食左個lunch, 便趕去九龍公園開始keytech的第一份job, 由於要找一個較好的shot結果影左差不多一個鐘...試諗下一個人在同一個地方, 不停咁影一個地方, 途人會有什麼眼光, 可能覺得我是怪人, but老實講已經見怪不怪, 我影左咁耐結婚相, 更怪異眼光都試過, 所以都係當途人透明.

不過一個奇怪呀叔就真係令我一點不是味兒, 我影什麼shot佢在後面跟我影同樣的shot....死未! 有時他還會走在我前面...老友我是攝影不是記者...唔使咁....跟著又來一個管理員, 問我在做什麼, 當然是影相唔通燒野食咩, 我問有什麼問題, 結果佢的答覆令我有一點想死的感覺, "....哦!影相當然不是問題啦, 這裡是公眾地方我們不會阻礙你的工作", 我回答:"....哦(心想你現在咪阻礙我的工作...)", 都係個句...香港人真係好八卦.

影完相已經差不多四點, 接著趕到長沙灣找位玩具店店長(即早兩日交收變形金剛的seller) 去到他的shop, 果然奇多minicons, 本來打算今次都要比人放血, 因為實在太多minicons, 我估都有40 - 50隻左右, 最後買下18隻新的minicons都係不同款, 不買重新上色因我覺得有點不值, 不過埋單本來都要成$400左右, 但係佢果然係賤賣...我比錢時都有點懷疑是否聽錯..$110...算是一個大驚喜(心想早知買多d...hehe) 個seller好好人, 好好傾, 傾了很多變形金剛經, 佢重私人送多隻特別版比我, 即total 19隻minicons.

接著再行去深水涉入貨跟著兩大袋加個相機背包, 有點象回鄉探親買手信一抽二"能"的感覺, 晚上聚會後又再開始數碼黑房的工作, 把選好的keytech相片"汁"好, 再upload給他們, 再出email給他們...望一望個鐘...成兩點有多...day-off原來係重忙個開工.

至於今日都係一樣在USL不停的工作, 由於D廠做小個STEP, 就是把INNER接回才放箱, 但又趕著今日要寄出, 結果我就要人手做這一個STEP, 看一看個箱好像有很多盒, 中間好在有QC MING過來幫手, 如果唔係都唔知接到幾時至收工, 不過今日下午LUNCH時與幾位同工傾計都爆出很多笑料, 確實是今日在公司的一點驚喜.

晚上去了創意取我的婚禮用的鞋, 著過覺得幾好著, 之後再到金都取AGNES的婚紗鞋, 好靚, 晚上回女朋友家途中講及未來在那個會眾時扮著大會的樣板對答現在想起還覺得好好笑.

沒有留言: