16.1.07

電一電成個醒晒!

今日早上返到公司, 自己的部門只有三個人, 今日竟然一個請假, 一個睇醫生下午返, 唉!!想嚇死我咩... 一個人趕daily要走的sample, 早上還有一班人在無預約的情況下來開會, 都唔知點解通常一個人係特別多事發生...好在下午靚媽返左來, 都定d, 不過今日就真係超多野做, 收工已經累透!!

講返昨日, 唔知什麼原因, 可能是因為婚禮的事, 成日都好似食左火藥咁, 勁燥... 好在無咩"大意外"發生, 只有些"小事", 算啦過去左啦, 晚上到了銀姐的家中為wedding photos的原故做facial, 她用她的美容用具"微電"(大約用途是刺激微斯血管,增加新陳代謝...咁啦)做facial, 而部機的另一用途是放鬆肌肉(在外國是用這部微電機來幫運動員放鬆d肌肉), facial後銀姐見我的肌肉拉得好緊, 就幫我用部機, 電下我放鬆, 嘩電完之後真係好爽, d肌肉好似reset左一樣, 個人當堂唔燥, 好多謝銀姐的額外幫助=), 返到家中同媽媽講返部機的功能有幾好, 佢的答覆真係令我"O"晒嘴"...咁好, 買部返來用啦", 我答"...部機再加d用具要成十幾萬bor"...根著就到佢"O"晒嘴啦.

沒有留言: