18.1.07

從未如此的累...

先講昨日, 本來已經拿了半日假打算好好的休息, 預備今日去影結婚相, 點知...唉, 馬老闆看來不記得我的半天假, 他在十一點突然跟我講, 星期五下午有很重要的客人來開會, 所以要把SHOWROOM整靚佢...出事, SHOWROOM已經至少半年無整理過, 只可以話是亂到爆, 真的好亂...唔係講笑, 他說星期五前要完成, 咁我星期四要影結婚相, 即是話一定要在當日完成, 本來在我的時間表內星期五是CALL我的助手CRIST回來一同整理, 誰知昨日要一個人完成整個SHOWROOM, 結果我的半天假就自動取消, 收工回家已經累到不能再打BLOG, 一定要休息, 唔係明天肯定倦意非常地影相.

今日是影相的大日子, 老實講真係好累, 可能昨天真係太多野做......今日七點半已經起身準備拍照的事宜, 九點半到羅浮官影城, AGNES化妝, 我選兩套拍照的西裝, 結果一直到12:30才開始影相, 今日天氣大好, 女朋友一直擔心今日會下雨, 好彩今日天氣出奇的好, 還有太陽呀, 總算令AGNES放下心頭大石, 影相過程不講啦, 都係不停的笑, 由早上影相事心情大好, 到影到最後接近無電的笑容及眼神, ANYWAY羅浮官的服務確實不錯, 雖然差不多所有野都要加錢, BUT SERVICE真的很好, 例如最初AGNES的妝化得有點成熟, 不太襯她, 攝影師影了幾張後也認為不是太好, 化妝的員工立即替好重新化過, 重新化妝後好好多, 之後一直沒有出現吹人影快D的感覺, 而且途中我們休息了一個鐘, 他們也沒有半點說話, 算係咁, 最後離開羅浮宮已經是晚上8:30, 接近12個鐘頭...老實講辛苦過返工, 有點擔心1027會怎樣...

沒有留言: