21.1.07

有點不是味兒...

這幾日都是忙碌中度過, 星期五差不多全日在SHOWROOM趕工, 星期六上午出傳道, 晚上在羅浮宮睇相, 不敢相信兩日內便能睇相, 羅浮宮的速度令我有點驚訝! 其實睇相過程沒一般人所說的恐怖, 至少無10張10張咁睇, 無在你面前CUT你唔要的相, 但係價錢確實有點過份, 老實講佢地真係好過搶.

好辛苦才選好20張PACKAGE的相及8張COUPON的相, 之後個SALE屎才拿出特別效果(什麼SOFT鏡,電影FEEL,B沖C,黑白)的相出來, 原來要特效的相是每張都要額外比錢($230一張)如加入ALBUM每張要件$490(至少要兩頁)...開始明白點解有人用最平的PLAN影相,埋單要2萬幾...我同AGNES都算一致, 只是多選4張(個SALE屎當中當然不段向AGNES,媽咪,呀妹勁落咀頭.).

比佢煩到爆之後又來講ALBUM內的相需不需要加任何保護, 原來他們的ALBUM內的相是沒有保護面, 咁咪好容易有MO, 潮濕會貼實...(頂!在婚紗展內又講到有幾咁好...SALE屎) 好啦, 實際摸個質感的確好易殘, 咁問佢最平加磨沙面要幾多? $180一張磨沙面, 我真係想爆粗, 咁計下計下都幾容.

SALE屎見我們有點15/16, 又立即同我們講另一個PLAN, 就是把我們8張COUPON的相及4張特效相加落我們的ALBUM而且所有相都加磨沙面, 油畫比個好D的相架, 再比多6張2R相我們$6XXX, 唉已經比佢疲勞轟炸一侖, 反正差不多, 就這樣...計一計我們的結婚相埋單要1XXXX...過好是PLAN的一個DOUBLE有多....確實好過去搶!! 心想呢個價錢夠我在香港買隻PHILIP STEIN TESLAR(我的DREAM WATCH), 埋單有點肉赤, 離開放血地方已經10:00有多.

昨晚因為一些事令自己心情不佳, 太多鎖碎的事加在一起, 是什麼事已經不願多提...太多啦, 點都好心情總是不知怎樣, 要講又講不出我心裡所想, 又不是什麼大事, 只是不開心的感覺, 好怪的感覺...

沒有留言: