25.1.07

又病又忙的三日

星期一請了日病假, 本來打算可以好好休息下, 點知...差點忘記keytech的工作, 所以一早便拿了相機去了九龍公園開工, 感覺是很怪的, 同樣是出尖沙咀站, 只是方向不同...老實講都幾唔好意思...剛請完病假..但又做其他的工作....

如果大家還記得星期日心情是不好, 記得睇過一本書講, 心情不好做一些自己喜歡做的事, 吃一些自己喜歡的食物, 著一些自己喜歡的衫, 所以星期一做了很多很久沒有做的事, 一早吃了一個最近不敢食的早餐...五香肉丁(因為影相怕有暗瘡), 戴了頂cap帽, 著了自己很喜歡的牛仔褲...其實還在eBay買了一隻錶 (...SORRY AGNES, 我知將有排比你哦...又買野), 不過由於還在美國所以不能立即戴上, 否則可能更好, 本書講得對, 果然有效心情開始好過來...當然也因為在九龍公園影相後坐了差不多一小時, 沉思了很多事而且想通了.

昨天回到公司, 又開始忙碌的一日, 不過可能開始起感冒...TM下午請了病假, 辛苦她啦, 她真的好病...肯定病得嚴重過我...雖然我都唔係好佢好多...平時我在公司無論咩天氣都係一件tee shirt搞掂, 但係昨日覺得好凍...要全日也著sweater, 差不多還有十分鐘至收工, 我已經頂唔順同Wayne講走先, 理由是NOT GOOD.

今日可能昨晚休息得好, 已經好得七七八八, TM繼續病假, 今日差不多一半以上時間在處理RHONDA ROOM的事.....中間發夢王發生件事...都幾搞笑, 唔想講咩事啦. 明天是我OFF但將會是很忙的一日, 有演講, 有示範....明天再講吧!

沒有留言: