31.1.07

平淡的幾天...

嘩...原來已經五日無寫Blog, 可能這幾日沒有太多事想講, 只有幾件, 其一要講的係每早返公, 原本去地?站的5分鐘路程, 由於多人出入的關係起碼要用多一倍有多的時間才能到達, 對我哩個喜歡爽住去的人實在辛苦, 而且眼見很多人也很貪心, 為了要幾分不同的免費報紙(都市日報, am730, 頭條日報...等等)係不會理會其他的途人, 老實講我一次也沒有拿個免費報紙, 已經有太多資訊根本看不完, 而且上網睇新聞我覺得已經很足夠, 但係有些人似是"有我分"的心態去取多份報紙, 我知這是免費, 但是都要留意下其他人, 好人阻呀...

早在兩星期前HKPUG的william問我借了部sony mylo做review, 但係竟然隻字都無提過我的website, 雖然我知不算什麼, 但係借的時候是講明會給credit, 所以一直要他們在佢地的website內加會credit, 終於今個星期佢地都比番個鳴謝, 大家有興趣可以在這裡聽聽HKPUG的podcast聽聽我部sony mylo的聲音, 老實講review得唔好, 唔夠詳細...算啦人地的節目.

最近有一個新的商業PODCAST台會開台, 在找人合作中, 也有問過我有沒興趣玩下...有的, 但係自己時間真的有限, 不過節目內容其實已經想好, 他們的條件是最少兩星期UPLOAD到一個節目, 當然最好是一星期一個節目. OK的...我估, 當有更多資料, 確實後再同大家講.

另一件在這幾天發生的不開心事件, 其實不是我的問題, 只是有感人生太化學, 事源是台灣一名女明星 許瑋倫 死於車禍, 她在台灣算是當紅的明星, 而且只有28歲, 太年青, 真的很可惜, 不是因為她是明星, 而是感覺可惜, 太可惜.

今日送了一份禮物給Agnes, 真的感到很開心, 見她開心的笑, 那種感覺太美妙啦.

沒有留言: