1.2.07

很有意義的一日

上星期接到通知, 有機會返分部幫手一日, 一直很期待今日, 所以今日一早6:30起身, 約了兩位一同回分部的同工食早餐, 之後坐MTR到分部, 一睇個鐘已經8點, 時間剛剛好, 之後開始分配工作, 我最初被安排在14號內幫身剷牆, 做到手痛...都幾辛苦, 下午與分部的弟兄們一同吃飯, 不錯的午餐, 有燒牛肉, 有很多菜, 至於甜品每人竟然有兩個, 有一個唔係好甜的apple pie, 幾好食幾o岩我口味, 因為我怕甜, 之後還有一杯vanilla雪糕...正!, 食飯其間見到很多老朋友, 見到我的第一任聖經老師, 好開心..., 下午繼續在分部工作, 可能剷牆剷到好累所以有點倦意, 好彩被安排去做另一樣的工作, 最喜歡做的...破壞!! 我意思係拆櫃, 可以盡情發洩, 通常要做拆野的工作, 我就會令自己不停想起不開心的事, 討厭的人就會令我有火去發洩在要拆的地方身上...我知係有小小變態的. 總結今日雖然辛苦, 但都是在做與耶和華工作有關的事, 感覺很好, 而且在分部工作四周的人都係開開心心咁為弟兄姊妹服務, 跟工作上那些每日帶著假面具返工的人去比, 實在有價值有意義得多.

沒有留言: