29.3.07

忍...忍忍忍.....忍

今個星期公司終於宣佈加人工, 每位同事輪流入老板房照肺, 平均同事都加薪4至5%本來應該開心的, 可惜我只加薪1.2%, 係我計過剛好1.2% 老實講無咩特別感覺, 因為一早都無期望所以無咩失望, 聽到的第一個反應係ok, 因為根本我新年前已經決定唔做呢份工, 只係等時機成熟, 現在還不是時候, 但我相信時候不遠, 一個老板寧願選擇聽別人的不真不實的說話而不去信任你的時候, 我還可以對USL有什麼期望, 但目前只有繼續做忍者.

這幾日在公司真的沒有心情工作, 可惜繼續超多野做, 算啦反正今年係最後一年在USL工作, 算是在倒數及回憶USL吧, 今日與~FMW~在208 PACK野, 其間傾了很多問題, 對她有多了一點的認識, 當初不理解她的地方現在好像搞清楚, 都係好的, 有時溝通可以解決很多誤會. 今個星期一我們的部門多了一位新同事 - FION - 佢都幾好人, 這兩天也幫我叮飯...真的勞煩晒.

沒有留言: